Znalezione wyniki: 46: automotive

{ SEARCHED_QUERY }: automotive

Dura Automotive Castle Bromwich

Cześć. Czy orientuje się ktoś jaka agencja rekrutuje właśnie do tej firmy? Jak wygląda praca (godziny, jakie zmiany są dostępne, czy jest możliwość nadgodzin) i zarobki? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam.
przez Kitka94
19 lis 2018, 19:50
 
Dział: PRACA
Wątek: Dura Automotive Castle Bromwich
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1529

Baylis automotive

Witam :)
Czy ktos z was pracowal lub pracuje w baylis automotive na smethwick przez agencje am2pm?
Jakies opinie na temat tej pracy ?
przez Piterek
9 mar 2017, 16:01
 
Dział: SZUKAM INFORMACJI
Wątek: Baylis automotive
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2453

Re: Micra K12 przegrzewa się

... przypadek jak metoda detekcji CO2 fałszywie wskazywała obecność CO2 w przypadku po prostu awarii termostatu.Z tego co jest mi wiadomo (a jestem w automotive automotive engineering parę lat) to decydującym czynnikiem jest termin ważności płynu wchodzącego w skład zestawów do detekcji CO2 w atmosferze ...
przez krisbrumm
4 kwi 2016, 22:07
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: Micra K12 przegrzewa się
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 7703

Re: University College Birmingham

... wyżej ale już od kandydatów na prawo jest to np. 7.5 (bo jakby wyglądał prawnik który popełnia błędy gramatyczne i ma ograniczony zasób słów?). Na Automotive albo Mechanical Engineering, w 2010 roku kiedy to ubiegałem się na BCU było to wówczas 6.5 które osiągnąłem. Na studia dostałem się legitymując ...
przez krisbrumm
22 lis 2015, 18:15
 
Dział: SZKOŁY
Wątek: University College Birmingham
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 9592

Re: szukam pracy

... doświadczenie z: obsługi maszyn tnących (taśmy izolacyjne), produkcja okien PVC, praca na magazynie branża drzwi i okna ALU, kontroler jakości AUTOMOTIVE, obecnie pracuje przy produkcji rusztowań. SZUKAM CZEGOŚ PRZYSZŁOŚCIOWEGO Z DOBRYM WYNAGRODZENIEM. Potrafię rozmawiać po angielsku "tak ...
przez benny1980
19 cze 2015, 18:48
 
Dział: PRACA
Wątek: szukam pracy
Odpowiedzi: 1504
Wyświetleń: 864247

Re: Dla kogo Birmingham?

Tak jak kolega napisal wczesniej jak masz leb na karku to sobie wszedzie poradzisz. Birmingham i okolice do glownie automotive i centra.logistyczne więc pracy nie brakuje. Pomimo, że jako miastoma największy wspólczynnik bezrobocia to raczej ze względu na osoby którym nie chce się ...
przez lesny69
18 maja 2015, 08:51
 
Dział: SZUKAM INFORMACJI
Wątek: Dla kogo Birmingham?
Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 23459

Re: Birmingham City University

Od ponad 4 lat (bo obecnie na 5-tym roku) jestem na Automotive Engineering.Sound Engineering podlega pod ten sam faculty (czyli CEBE) w Millenium Point.Jeżeli chcesz studiować undergraduate i Part-time, to nie jest wymagane portfolio.Liczą się kwalifikacje ...
przez krisbrumm
21 mar 2015, 16:08
 
Dział: SZKOŁY
Wątek: Birmingham City University
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 3527

Re: Birmingham Uni sound engineering

... ze to może być trudne bo to jest trochę pieniędzy które ciężko Ci będzie zarobić pracując part time.Sam jestem na 5-tym roku part time (Automotive Engineering) i płacę stawkami jeszce przed generalną podwyżką z 2010 roku a i tak jest to dużo pieniędzy...
przez krisbrumm
20 sty 2015, 22:03
 
Dział: SZKOŁY
Wątek: Birmingham Uni sound engineering
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 3293

GKN Automotive jaka agencja?

Witam. orientuje sie ktos jaka agencja prowadzi rekrutacje do GKN? ktos pisal tu na forum ze extra personnel ale ja slyszalem ze sie agencja zmienila. takze jakby ktos cos wiedzial, jaka stawka dla wozkowego, czy sa szanse na kontrakt itp to prosilbym o informacje. dzieki
przez flkdriver
16 gru 2014, 07:36
 
Dział: PRACA
Wątek: GKN Automotive jaka agencja?
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 3741

Re: Jaguar/Landrover Solihull

... moze marzyc przecietny emigrant z PL... The Dräxlmaier Group is one of the technological leaders in the premium segment of the international automotive industry. Our core competencies include the development and manufacture of modern wiring harness systems, complex interior modules, and high-quality ...
przez marass85
5 gru 2014, 08:00
 
Dział: PRACA
Wątek: Jaguar/Landrover Solihull
Odpowiedzi: 225
Wyświetleń: 294221

Re: Prosba o sprawdzenie tekstu

... czyli reasumując: I believe that I am excellent candidate for this job position.I posses relevant experience and skills required for work in the automotive industry as an Operator of Injection Moulding Machines. Podobnie z resztą uważa moja koleżanka z pracy kóra siedzi właśnie przy mnie w pubie ...
przez krisbrumm
17 lip 2014, 21:04
 
Dział: SŁOWNIK
Wątek: Prosba o sprawdzenie tekstu
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 11729

Re: Prosba o sprawdzenie tekstu

... I believe that I am an excellent candidate for this job position as I posses the relevant experience and skills acquired while working in the automotive industry as an Operator of Injection Molding Machines. wg. mnie nie musisz podawac tutaj miejsca pracy bo to napewno bedzie w Twoim zalaczonym
przez relentless
15 lip 2014, 21:16
 
Dział: SŁOWNIK
Wątek: Prosba o sprawdzenie tekstu
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 11729

Prosba o sprawdzenie tekstu

I believe that I am a suitable candidate for this position I have experience and skills acquired in a similar position, in the automotive industry, I worked as an operator of injection molding machines in magna 1 redditch prosze o sprawdzenie i ewentualne poprawki tekstu skleilem kilka ...
przez biff30
15 lip 2014, 17:00
 
Dział: SŁOWNIK
Wątek: Prosba o sprawdzenie tekstu
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 11729

Re: Agencje pracy w Birmingham

Zależy co masz na mysli pisząc "automotive".
Bo jeśli automotive i warehouse się dla Ciebie gryzie to raczej odpada DHL w Forcie pracujący dla JLRa (agencja Best connection).

Pozdrawiam
przez AdamBoltryk
20 maja 2014, 00:19
 
Dział: PRACA
Wątek: Agencje pracy w Birmingham
Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 26729

Agencje , automotive itp

Witam, czy moze ktos polecic jakies agencje i miejsca pracy w automotivie ?? Szukam pracy na tak dlugo jak sie da .. Ale narazie jedyne co mi agencje proponuja to praca w warehousach za najnizsza stawke do tego daleko od mojego miejsca gdzie mieszkam :( prawie poltora roku w automotivie i tego chcia...
przez Aleksandra91
19 maja 2014, 18:34
 
Dział: PRACA
Wątek: Agencje pracy w Birmingham
Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 26729
Następna strona