Licencja na wozek widlowy

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

MężczyznaPostNapisane przez HKP » 18 lut 2013, 20:36 Re: Licencja na wozek widlowy

hej, to gdzie mozna to załtwić za te 100f, W Reeditch w europaflt kosztuje to 150f 1 dzien za counterbalacne i 250f z reach w 2 dni

HKP
Przyczajony
 
 
Posty: 8
Wiek: 42
Dołączył: 17 lut 2013, 14:09
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Hunteros30 » 18 lut 2013, 20:58 Re: Licencja na wozek widlowy

????? jakoś się nie doczytałem bym w moim poście komukolwiek cokolwiek zarzucał.Co do tego że spalinowym i elektrycznym wózkiem widłowym można jeździć w Polsce bez uprawnień to już niezła bajka. Owszem możesz jeździć ale współczuję pracodawcy gdy coś się stanie. heh... odsyłam do lektury http://logistyka.infor.pl/magazynowanie ... dlowy.html

Nie mam zamiaru nikomu niczego zarzucać. Jeśli ktoś się poczuł obrzucony to sorry. :grin:
Nikt nie mówił że będzie łatwo :)
Avatar użytkownika
Hunteros30
Stały Bywalec
 
 
Posty: 451
Wiek: 40
Dołączył: 10 lis 2011, 00:38
Lokalizacja: walsall
Reputacja: 42
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez danonek » 19 lut 2013, 07:26 Re: Licencja na wozek widlowy

hej moj maz mial polska licencje ktorej nigdzie nie brali pod uwage w uk a byl w kilku firmach z tlumaczeniem
zrobil refresh za 180 ł jak pamietam to bylo w zeszlym roku w maju

danonek
Raczkujący
 
 
Posty: 83
Dołączyła: 12 lis 2011, 22:13
Reputacja: 2
Neutralny

KobietaPostNapisane przez danonek » 19 lut 2013, 07:27 Re: Licencja na wozek widlowy

hej moj maz mial polska licencje ktorej nigdzie nie brali pod uwage w uk a byl w kilku firmach z tlumaczeniem
zrobil refresh za 180 ł jak pamietam to bylo w zeszlym roku w maju

danonek
Raczkujący
 
 
Posty: 83
Dołączyła: 12 lis 2011, 22:13
Reputacja: 2
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez HKP » 19 lut 2013, 09:58 Re: Licencja na wozek widlowy

danonek, za te 180 to maż zrobił na countrbalance i reach czy tylko na counterbalance ?
Czy robił to w birmngham ? Możesz podrzucić jakies namiary, dzięki

HKP
Przyczajony
 
 
Posty: 8
Wiek: 42
Dołączył: 17 lut 2013, 14:09
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez HKP » 19 lut 2013, 09:59 Re: Licencja na wozek widlowy

danonek, za te 180 to maż zrobił na countrbalance i reach czy tylko na counterbalance ?
Czy robił to w birmngham ? Możesz podrzucić jakies namiary, dzięki

HKP
Przyczajony
 
 
Posty: 8
Wiek: 42
Dołączył: 17 lut 2013, 14:09
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez marzencia2333 » 19 lut 2013, 10:03 Re: Licencja na wozek widlowy

i ja tez poprosze o namiary. Moj maz jak sie kiedys pyral o wymiane prawojazdy na wozki widlowe to powieziali ze nie wymieniaja.
Zyj szybko, kochaj mocno i nie umieraj :P
Avatar użytkownika
marzencia2333
Stały Bywalec
 
 
Posty: 463
Wiek: 36
Dołączyła: 11 paź 2007, 17:55
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 8
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez HKP » 19 lut 2013, 11:39 Re: Licencja na wozek widlowy

Podpowiem tak, faktycznie bo nie wymieniają, trzeba przejsc kurs przyspieszony i zdac normalnie ich egzamin jak pytałem. Cena i długosc kursu jest uzależniona od umiejetnosci operatora. Obawiam sie że jak ktos nie ma pojecia o pracy na wózku a posiada tylko polskie uprawnienia to na jednym dniu sie nie skonczy i cena bedzie rowniez adekwatna (poczatkujacy bez uprawnien i doswiadczenia - 5 dni , 550-650f ).

HKP
Przyczajony
 
 
Posty: 8
Wiek: 42
Dołączył: 17 lut 2013, 14:09
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez danonek » 19 lut 2013, 12:07 Re: Licencja na wozek widlowy

HKP, marzencia2333, na priv wysle wieczorem namiary

danonek
Raczkujący
 
 
Posty: 83
Dołączyła: 12 lis 2011, 22:13
Reputacja: 2
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez tomcioszamko » 8 cze 2020, 08:01 Re: Licencja na wozek widlowy

Jeżeli chodzi o kursy na wózek to polecam Empire Training. Mają dobre ceny szkolą na poziomie i do tego można zrobić kurs w języku polskim. Mają tez swoje centrum egzaminacyjne co ułatwia sprawę. Polecam. Robiłem tam kurs na wózki i jestem zadowolony

tomcioszamko
Przyczajony
 
 
Posty: 2
Dołączył: 8 cze 2020, 07:58
Reputacja: 0
Neutralny

Poprzednia strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do PRACA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników