Jaka szkola najlepsza dla trzylatka i gdzie jest sporo polsk

Wasze opinie na temat szkół w Birmingham...
Hej, mam serdeczna prosbe do wszystkich rodzicow ktorzy juz mja doswiadczenie jezeli chodzi o nasze pociechy trzylatki. Napiszcie mi prosze do ktorej szkoly najlepiej wyslac coreczke. Chcialabym aby nie byla tam sama jako polska dziewczynka z uwagi na ti ze nie zna angielskiego. Mozecie mi doradzic gdzie moge ja zapisac.
Poradzcie. \Dziekje.

Kamyk
Początkujący
 
 
Posty: 20
Dołączyła: 17 lip 2006, 17:45
Reputacja: 0
Neutralny

Kamyk, jak 3 latka to nie do szkoły tylko do nursery :)
najlepiej gdzieś niedaleko miejsca zamieszkania :)
:)
Avatar użytkownika
malaroksi
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2759
Wiek: 40
Dołączyła: 6 lip 2008, 13:53
Lokalizacja: West Bromwich
Reputacja: 170
SzanowanySzanowany

W King George V na West Bromwich jest troche polskich dzieci i polska nauczycielka. Nie wiem tylko gdzie mieszkasz zeby Ci bylo wygodnie dziecko do szkoly zaprowadzac i odbierac.

Nadijka
Rozeznany
 
 
Posty: 148
Wiek: 36
Dołączyła: 11 maja 2009, 12:12
Reputacja: 8
Neutralny

3latek/tka? Szkoła? Brak znajomości języka? No co z Was za rodzice, że od urodzenia nie posyłaliście dziecka na angielski?!
:D
A na poważnie.
Jak napisali przedpiści -
1. nie szkoła a żłobek/przedszkole zwane tutaj nursery
2. Ciężko wróżyć z fusów gdzież to zamieszkujecie. Chyba, że chcecie 2 razy dziennie jeździć na drugi koniec miasta.
3. Wyślijcie pociechę do pierwszego lepszego przedszkola w pobliżu i gwarantuję, że w ciągu 2-3 miesięcy będzie lepiej mówiło po angielsku niż Wy... A Polski zostawcie sobie w domu.

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

W szkolach sa grupy 'żłobkowe' dla 3 latków, po 3 godziny dziennie. Dziecko oswaja sie ze szkoła, nauczycielami i dziećmi. Prawdą jest że dzieci szybciej łapią język nowy, ale z doświadczenia wiem jak trudno jest dziecko przekonać żeby co rano chodziło do szkoły gdzie zupełnie nikogo nie rozumnie i nie potrafi powiedzieć że chce pić, jeść, do łazienki itp. [/quote]

Nadijka
Rozeznany
 
 
Posty: 148
Wiek: 36
Dołączyła: 11 maja 2009, 12:12
Reputacja: 8
Neutralny

kamyk nie rozumiem dlaczego chcesz posylac dziecko tam gdzie sa polskie dzieci. poslij do takiej szkoly, ktora bedzie miala dobre opinie ofstedu, przyjazne otoczenie, milych nauczycieli itd. przeciez dla dziecka nie ma znaczenia czy jego koledzy beda polakami czy innych narodowosci :!: jezyka nauczy sie szybciej niz myslisz :!: moze na poczatku bedzie ciezko, ale jak nauczyciele zapewnia jej przyjazna atmosfere to nie bedzie chciala wracac do domu :wink: obecnosc polskich dzieci i nauczyli moze przyniesc odwrotny skutek. dziecko bedzie obracalo sie tylko w ich gronie i nie bedzie chcialo uczyc sie angielskiego. chociaz tu nawet o nauke nie chodzi, bo dzieciaki lapia jezyk automatycznie, nie siedza przy ksiazkach i nie zakuwaja hihi.
wiem, ze sie obawiasz - to normalne :wink:
do corki przedszkola zaczela chodzic dziewczynka na te darmowe 2.5 godz dziennie, zostala wrzucona na gleboka wode, byla bardzo zagubiona. jak przyszlam odebrac corke to prosili mnie, zebym z nia pogadala bo ona nic nie rozumie, chowala siepod stol, uciekala - po prostu sie bala. byly jeszcze inne polskie dzieci i nie wiem dlaczego z nimi tez nie rozmawiala. w kazdym razie po jakim czasie sie oswoila :-)
Obrazek
CATCH ME... IF YOU CAN!!! :D
Avatar użytkownika
agg
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2154
Wiek: 37
Dołączyła: 13 lut 2007, 18:32
Lokalizacja: Gdansk/Birmingham
Reputacja: 146
SzanowanySzanowany

agg, mówisz o Antoninie ?
;)

to fakt,dziewczynka kompletnie nic nie rozumiała i wiele razy służyłam za tłumacza
ale to kwestia tygodni,miesiąca ....i było już lepiej

też uważam że niema sensu szukać na siłe polskich grup,bo żyjemy w UK .nie w Polsce :wink:
i im więcej po angielsku,tym lepiej dla dziecka :-)
ObrazekObrazekObrazek

adamirus
Stały Bywalec
 
 
Posty: 591
Wiek: 38
Dołączyła: 8 sie 2006, 20:54
Lokalizacja: B-ham/Acocks Green
Reputacja: 21
Pokojowy

Aga powiedz mi bo nie dopytalam - czy to mozliwe, ze moje dzieci moga chodzic do tego nursery przy szkole na pelen etat. I kurcze tez jestem ciekawa, bo wiesz w BrassHousie moje dzieciaki maja za darmo creche, ale czy to jest zwiazane z tymi darmowymi godzinami ktore teraz im przysluguja w nursery, czy to nie ma nic wogole wspolnego. Wiesz w BH wypelnialam forme dlaczego nie chce placic za creche. Moze warto zebym oprocz tego co mam u siebie w szkole zaprowadzala je jeszcze do przedszkola kolo siebie gdzies. Zawsze to bym miala te 3 godziny dla siebie. Nie wspominalam ci ze teraz sie ucze popoludniami, wiec rano latwiej by mi bylo je gdzies zapisac. Co o tym myslisz? Chyba lepiej zrobie - jak pojde i zapytam sie w tym przedszkolu kolo mnie. Choc jak pytalam to mieli problem z konkretna odpowiedzia dla mnie. A jak beda mieli miejsce to zapisze.
Avatar użytkownika
mamuśka twins
Stały Bywalec
 
 
Posty: 369
Wiek: 38
Dołączyła: 19 mar 2007, 19:23
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 3
Neutralny

Dziewczyny, Please help:
chcialabym aby moja 7 letnia corka przyjechala do mojej rodziny do Bham w czerwcu na pare tygodni. Chcialabym znalezc jej idealnie kurs ang dla obcokrajowcow/dzieci lub playgroups aby szlifowala angielski. (niestety moja rodzina nie jest w stanie mi pomoc...), czy mozecie mi podpowiedziec, jesli wiecie/znacie czy znajde cos takiego w Bham.

Dzieki i pozdrawiam

mstabin
Przyczajony
 
 
Posty: 2
Dołączyła: 17 wrz 2010, 10:13
Reputacja: 0
Neutralny

W czerwcu moze byc problem, bo rok szkolny trwa do 22 lipca.
Ale poszukaj np. http://www.languageinternational.com/en ... 2Aod9CHPbg
http://www.englishinbritain.co.uk/cours ... 3&itemID=1

karjo
Rozeznany
 
 
Posty: 269
Dołączyła: 27 lut 2008, 11:23
Reputacja: 17
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do SZKOŁY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników
cron