lotniska w bhx i dojazd do tamworth

Dla wszysktich którzy mieszkają lub zamierzają przyjechac do Birmingham i potrzebują informacji na różne tematy

MężczyznaPostNapisane przez pipit » 23 maja 2007, 23:22 lotniska w bhx i dojazd do tamworth

witam wszystkich:)
mam takie male pytanie powiedzcie mi czy birmingham jest tylko jedno lotnisko czy jest ich kilka tak jak np w londynie??

drugie pytanko czy moze bylby ktos tak mily i napisal jezeli wie w jaki sposob najlepiej dostane sie do tamworth wlasnie z bhx?? czy jechac autobusem czy pociagiem czy czyms innym:)

z gory dzieki za wszelkie info:)

pipit
Przyczajony
 
 
Posty: 4
Dołączył: 23 maja 2007, 21:23
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez kik1976 » 24 maja 2007, 05:48 Re: lotniska w bhx i dojazd do tamworth

http://www.bhx.co.uk/Transportation/301.pdf lub http://www.bhx.co.uk/page.aspx?type=T0N ... ksQPyOzog=, to pierwsze to mapa autobusow , ale nie wiem czy si eotworzy, jesli nie to nastepny link i tam kliknik bus map. w birmingham jest jedno lotnisko, ale nidaleko tez jest w coventry i nottingham - est midlans aiport.
Avatar użytkownika
kik1976
Zadomowiony
 
 
Posty: 970
Dołączyła: 2 wrz 2006, 07:43
Reputacja: 5
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez x.x.x...x.x.x » 24 maja 2007, 17:22 Re: lotniska w bhx i dojazd do tamworth

O której bedziesz na tym lotnisku? To chyba najlepsze - bezposrednie połaczenie.
http://www.arrivabus.co.uk/__80256E2800 ... 7.pdf?Open
Tyle ze ostatni odjeżdża o 19:15 .. no i tłucze sie prawie godzine. No i nie jeździ w niedziele i bank holiday.

x.x.x...x.x.x
Rozeznany
 
 
Posty: 218
Wiek: 37
Dołączył: 18 wrz 2006, 19:47
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez te-ha » 24 maja 2007, 19:00 Re: lotniska w bhx i dojazd do tamworth

http://www.thetrainline.com

tutaj link na pociągi...

ale są przesiadki... nie widziałam połączeń bez nich

te-ha
Zaangażowany
 
 
Posty: 1305
Wiek: 34
Dołączyła: 30 sie 2006, 19:09
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez pipit » 24 maja 2007, 21:45 Re: lotniska w bhx i dojazd do tamworth

dzieki za info bardzo mi sie przydalo zwlaszcza mapa autobusow:) juz wiem co i jak takze jeszcze raz dzieki:)

pipit
Przyczajony
 
 
Posty: 4
Dołączył: 23 maja 2007, 21:23
Reputacja: 0
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do SZUKAM INFORMACJI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot]